Marketeer

Werken bij echt een superleuke organisatie waar je kunt rekenen op een warm welkom!

Onze opdrachtgever is de Benelux-vestiging van een wereldwijd opererende, ambitieuze en sterk groeiende organisatie met een technische affiniteit. In de Benelux heeft de organisatie een Sales office in Noord Holland met in totaal ruim 60 medewerkers

De baan

Als Project Campaign Manager ben je een echte ‘spin in het web’, die met veel mensen en afdelingen schakelt om dingen voor elkaar te krijgen.

Grote multi-channel campagnes, uitgerold in Centraal Europa, worden vaak geïnitieerd in Duitsland en moeten lokaal worden geoptimaliseerd. Dit vraagt om een intensieve samenwerking tussen verschillende markten waarbij verschillende teams agile werken. Om de marketingactiviteiten voor de lokale markten te optimaliseren werk je ook nauw samen met interne afdelingen, zoals Sales- en Supplier Management en met externe bureaus.

Naast grote gecentraliseerde campagnes ben je samen met de Marketing Manager ook verantwoordelijk voor specifieke lokale activiteiten zoals deelname aan beurzen of lokale sponsoractiviteiten. Het spreekt voor zich dat je in deze rol een goede planner en communicator moet zijn en ervoor moet zorgen dat alle stakeholders betrokken worden. Het zal je niet verbazen dat je in deze rol regelmatig stressmomenten hebt die om overzicht en daadkracht vragen.

 Verantwoordelijkheden:

  • Uitvoeren en optimaliseren van marketingcampagnes
  • Bewerken en proeflezen van promotiemateriaal
  • Coördineren van interne middelen en derde partijen voor een vlekkeloze uitvoering van projecten
  • Ervoor zorgen dat alle projecten op tijd en binnen de gestelde termijn worden opgeleverd
  • Beheer van de relatie met alle belanghebbenden
  • Creëren en onderhouden van uitgebreide projectdocumentatie
  • Zorgen voor accuraatheid van het marketingmateriaal en voor een formele aftekening indien nodig
  • Verzamelen en gebruiken van gegevens voor het opzetten van nieuwe campagnes en de evaluatie van bestaande campagnes
  • Verantwoordelijkheid nemen voor de organisatie van beurzen of tentoonstellingen
  • Website updates verzorgen
  • Op de hoogte blijven van de huidige trends in marketing

Wat zoeken we?

Belangrijkste competenties:

  • HBO/WO-niveau
  • 3-5 jaar marketingervaring (B2B, B2C). Kennis van on- en offline marketing
  • Bewezen projectmanagementvaardigheden
  • Oog voor detail en analytisch
  • Sterke taalvaardigheid en affiniteit met promotioneel schrijven
  • Solide organisatorische vaardigheden, waaronder aandacht voor detail en multitasking vaardigheden
  • Drive om processen te optimaliseren
  • Uitstekende schriftelijke en verbale communicatievaardigheden
  • Perfect in het Nederlands (moedertaal), vloeiend in het Engels

Wenselijk:

  • Ervaring met het werken in agile omgevingen
  • Affiniteit met de technische industrie
  • Ervaring met redactioneel werk
  • In staat om teksten in het Frans en Duits te lezen en te begrijpen
  • Ervaring met web editing tools
  • Ervaring met Photoshop/Indesign
  • Ervaring met het werken in een internationale matrixorganisatie

Wat bieden wij?

  • Goed salaris en mooie bonusregeling
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een goede pensioenregeling, werknemersverzekeringen, fietsplan en een royaal aantal vakantiedagen
  • Aangename werkomgeving en een goede balans tussen werk en privéleven
  • Elke dag gratis vers fruit

Dat wil ik wel!

Solliciteren kan op onderstaande button of via denny@intersalescompany.nl. Voor vragen en/of informatie kun je contact opnemen met Denny van der Weg 06-50628471 of Rik Stigter 06-52473494.

 

Solliciteer direct